Veel gestelde vragen
 
 

Algemene vragen

Schoolfruit

Werkfruit

Kinderdagverblijf Fruit

 
   

Welk fruit wordt er aangeboden?
Er wordt enkel ongesneden fruit aangeboden. Welke fruitsoorten dit zijn kunt u vinden onder ‘assortiment’. Het fruit wat aangeboden wordt is afgestemd op uw wensen. Zo zal er een gedeelte van de peren al rijp zijn als ze bezorgd worden en zal er verschillende mate van rijpheid bij de bananen zijn. Op deze manier heeft u de hele week door rijp en lekker fruit.

[Terug naar het overzicht]


Over hoeveel gram fruit praten we gemiddeld per stuk fruit/portie?
Het gemiddelde gewicht van een stuk fruit ligt ongeveer op 140 gram. Een portie fruit ligt rond de 100 gram. Denk dan aan druiven, aardbeien en dergelijke.

[Terug naar het overzicht]


Wanneer gaat een nieuw abonnement van start?
U kunt de door u gewenste startdatum opgeven tijdens ons contact. Houdt in ieder geval rekening met ongeveer 1 week verwerkingstijd. Indien u de aanmelding doet via de mail dan nemen we telefonisch contact met u op voor een bevestiging met de ingangsdatum.

[Terug naar het overzicht]


Hoe lang kan ik het fruit bewaren?
Fruit blijft op kamertemperatuur minimaal een week goed. Koel en donker bewaren is uiteraard het beste, dit is echter geen vereiste. Doe bananen niet in de koelkast, daar kunnen ze niet tegen.

[Terug naar het overzicht]


Wanneer krijgen we een factuur?
Aan het begin van een nieuwe maand wordt over de maand daarvoor een factuur gestuurd.

[Terug naar het overzicht]


Op welke dag wordt het fruit bezorgd?
Standaard wordt de eerste werkdag van de week aangehouden als zijnde de dag waarop fruit bezorgd wordt.

[Terug naar het overzicht]


Het aantal geleverde producten klopt niet of zijn een ander soort als besteld. Wat moet ik doen?
U kunt via het bezorgschema controleren of hier de juiste getallen op staan. Als er te weinig geleverd is of onjuiste producten geleverd zijn, verzoeken wij u om contact op te nemen met ons via telefoonnummer 06.149.436.60.

[Terug naar het overzicht]


Er is ons gevraagd om de vakantiedagen door te geven. Waarvoor is dit?
Voor ons is het belangrijk om te weten op welke dagen uw school, bedrijf of kinderopvang gesloten is (vakanties/ roostervrije dagen), zodat hier rekening mee gehouden kan worden voor de levering. Hiermee willen we voorkomen dat de chauffeur voor een gesloten deur komt te staan en we misschien fruit weg moeten gooien.

[Terug naar het overzicht]


Wat zijn de prijzen van het SchoolFruit?
Het ongesneden fruit kost € 0.30 per stuk fruit per kind. Bij meerdere malen fruit per week gaan de kosten per stuk fruit omlaag. Voor een specifieke prijsopgave kunt u het beste contact met ons opnemen.

[Terug naar het overzicht]


Hoe weet de school welk product de kinderen krijgen?
De school ontvangt voor de start van het schooljaar een overzicht welk fruit op welke data wordt bezorgd. Mocht er iets wijzigen ontvangt de school hierover tijdig bericht van Van Kekem Fruit. De school kan op ieder gewenst moment een actuele bezorglijst opvragen.

[Terug naar het overzicht]


Hoe kan ik het schoolfruit abonnement opzeggen?
Het schoolfruit abonnement wordt voor een bepaalde tijd afgesproken. In geval van bijzondere omstandigheden is in overleg het mogelijk hier van af te wijken.

[Terug naar het overzicht]


Waarom kan ik als kennismaking twee weken gratis fruit krijgen en hoe werkt dat?
Wij vertrouwens op ons product en willen u er graag kennis mee laten maken. Dit zondere verdere verplichtingen of voorwaarde, probeer het gewoon eens! Stuur ons een mailtje of bel naar 0614.943.360.

[Terug naar het overzicht]


Is het mogelijk om de hoeveelheid fruit te wijzigen voor 1 week of voor langere tijd?
Ja, dit kunt u doen door een email te sturen of telefonisch contact met ons op te nemen.

[Terug naar het overzicht]


Hoe kan ik het werkfruit abonnement opzeggen?
Dit kunt u doen door telefonisch contact of een email te sturen. Na dat contact hebben we een uitloop tijd van twee weken waarin we nog fruit op uw bedrijf bezorgen. Dit vanwege bestellingen die eventueel al gedaan kunnen zijn of fruit wat al te rijpen is gezet.

[Terug naar het overzicht]


Wanneer moet ik mijn bestelling doorgeven?
Bij voorkeur op de donderdag zodat we ervoor kunnen zorgen dat producten als kiwi’s, bananen en peren op tijd rijp zijn en dat alle door u gevraagde producten beschikbaar zijn.

[Terug naar het overzicht]


Kan ik bij jullie ook andere dingen bestellen naast fruit?
Naast fruit verkopen we ook groente en aardappelen, die kunt u ook bij ons bestellen. Hier blijft het echter bij, we verkopen alleen AGF.

[Terug naar het overzicht]
 


Hoe kan ik de leveringen van kinderdagverblijf fruit opzeggen?
Dit kunt u doen door telefonisch contact of een email te sturen. Na dat contact hebben we een uitloop tijd van twee weken waarin we nog fruit op uw bedrijf bezorgen. Dit vanwege bestellingen die eventueel al gedaan kunnen zijn of fruit wat al te rijpen is gezet.

[Terug naar het overzicht]
 

 

 

© Van Kekem Fruit - Realisatie: FCL Media, Designers and Marketeers